Archiwum bloga

piątek, 4 marca 2016

Nowe konie angielskie :)

                                                                              Hejka :)
  Wczoraj w aktualizacji dodano "odnowione" konie Pełnej Krwi Angielskiej. Post miałam wstawić już wczoraj ale jestem chora i po prostu nie dałam rady :(. 
                                           Konie dodano w trzech różnych maściach.
                              Pierwsza to siwek, który mi nie za bardzo się spodobał. 

                                       Następny to kary, nad którym się zastanawiałam ale wybrałam kasztanka. Karego kupiła moja koleżanka :)
                       
                                        I ostatni koń, który spodobał mi się najbardziej to kasztan.

Ich chody podobają mi się, szczególnie stęp, kłus i galop do cwału się jeszcze nie przyzwyczaiłam :).                                       Mój koń nazywa się Autumnchild- dziecko jesieni :) Oprócz koni jest nowy sezon Star Stable Show, w którym dowiedzieliśmy się, że jeszcze w tym roku stajnia macierzysta będzie powiększona! Bardzo się cieszę, bo żeby kupić jednego konia, trzy musiałam wysyłać na wyspę :D



                                                        Pozdrawiam Klaudia ;P
PS: Pamiętajcie o wykreślance i Vs :)  





4 komentarze: